Elden Ring es todo un éxito. A month after its launch, more than 12 million copies have been sold worldwide, thus surpassing any expectation from fromSoftware and Bandai Namco. This was something unexpected, which caused many to be asked why this delivery is so popular? Afortunadamente, una encuesta nos da una respuesta.
Recientemente, GamesIndustry.biz entrevistó a 200 personas que asistieron a los eventos de EGX y PAX, esto con el objetivo de descubrir por qué Elden Ring es todo un éxito. Of this number of people, only 35% has purchased the game in question, which is a good number. Along with this, 24% represent players who are new to the Souls series. Cuando se les preguntó por qué habían comprado el reciente trabajo de FromSoftware, el 80% mencionó que el mundo abierto los convenció.
De igual forma, el 28% de los encuestados mencionaron que compraron Elden Ring debido a que un creador de contenido los convenció. Por otro lado, el 40% de los jugadores fueron persuadidos por un amigo para adentrarse a este mundo. Even a quarter of the people pointed out that the inclusion of George R.r. Martin was all they needed to play this title.
Respecto a las personas que no han comprado Elden Ring, la encuesta ha revelado que la falta de tiempo y la dificultad son las principales barreras que impiden que más personas tengan este juego en sus manos. Undoubtedly, information quite interesting that could well mold the address of the next Bromsoftware experience.
En temas relacionados, alguien ya terminó Elden Ring sin atacar a un solo enemigo. Similarly, an invader impresses Will Smith, and begins to slapping the players.
Editor's note:
From these data, it makes a lot of attention that focus on the open world is what trapped the players. This section has also caused the barrier of difficulty not so much a problem, since people have hundreds of tools to move forward.
Vía: GamesIndustry.biz
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